Veel gestelde vragen


Huren bij Geerts Verhuur B.V.

Ik wil een rekening openen bij Geerts Verhuur B.V., hoe moet dit?
Een zakelijke rekening bij Geerts Verhuur is zo geregeld. Via de pagina "Hoe werkt Geerts Verhuur?" - "Huren op rekening" vertellen we hoe u een zakelijke rekening kunt openen.

Hoe kan ik een kopiefactuur aanvragen?
Stuur een e-mail naar info@geertsverhuur.nl. Vermeld hierin uw klantnummer en het factuurnummer (of eventueel het contractnummer). Wij sturen u zo snel mogelijk een kopie van uw factuur.

Moet ik een machine altijd vooraf reserveren?
Dit is niet noodzakelijk, maar het is wel aan te raden. Zo weet u zeker dat de juiste machine beschikbaar is.

Krijg ik uitleg over hoe een machine werkt?
Uiteraard krijgt u bij het ophalen van de machine een duidelijke uitleg van onze medewerker. Ook wanneer de machine wordt bezorgd. Sommige machines worden geleverd met een handleiding. Heeft u toch nog vragen? Stel ze gerust!

Verkopen jullie ook machines en gereedschap?
U kunt bij ons ook terecht voor de aanschaf van machines en gereedschappen. Neem hierover contact op met een van onze medewerkers.

Kosten en borg

Moet ik borg betalen?
Onze machines en gereedschappen zijn van flinke waarde. Daarom vragen wij van particuliere klanten en bedrijven, welke geen rekeningklant van ons zijn, borg. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden.

Hoe hoog is de borg voor de machine die ik wil huren?
De hoogte van de borg verschilt per machine en is onder andere afhankelijk van de waarde. Als u precies wilt weten welk bedrag u moet betalen, kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

Wanneer ontvang ik de door mij betaalde borg terug?
De betaalde borg staat in de regel binnen 2 werkdagen op uw rekening.

Wat zijn verbruikskosten en hoe worden deze berekend?
Onder verbruikskosten vallen o.a brandstof, slijp- slijtagekosten. Onze medewerkers informeren u hier graag over bij het het afhalen van het product.

Hoe worden slijtagekosten berekend?
Voor het gebruik van sommige zaagbladen, borstels en boren betaalt u slijtagekosten. We meten zowel bij uitgifte als bij terugkomst van het artikel het slijtagedeel met een schuifmaat. U betaalt vervolgens voor het ‘verbruikte’ gedeelte. 

Er gelden minimale slijtagekosten. Deze minimale slijtagekosten dekken een deel van de logistieke kosten, slijtage, risico op tandbreuk etc. De maximale slijtageprijs is gelijk aan de verkoopprijs.

Als ik van vrijdag tot maandag huur, hoeveel dagen betaal ik dan?
U betaalt het weekendtarief. Bekijk voor meer informatie "Hoe werkt onze huur."

Kan ik ook voor een halve dag huren?
Nee, de minimale huurperiode is 1 dag. 

Voorwaarden en procedures

Kan ik de machine ook laten bezorgen en zijn hier kosten aan verbonden?
Het bezorgen van machines is uiteraard mogelijk. De kosten verschillen per regio en per artikel. Indien u meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

Ben ik verzekerd tegen brand en diefstal?
Als particulier bent u verplicht een schade-afkoopregeling af te sluiten. Een brand-diefstalregeling geldt alleen voor zakelijke klanten. 

Wat te doen bij een storing, diefstal of vermissing?
In geval van storing, diefstal of vermissing kunt u dit zo spoedig mogelijk melden bij ons filiaal waar de machine gehuurd is. Onze 24/7 storingsdienst is bereikbaar via 013-4700091 (lokaal tarief).

Heb ik een ID nodig om te kunnen huren?
Ja, dit is bij Geerts Verhuur B.V. verplicht. U moet een geldig legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) kunnen tonen.

Dienen de gehuurde materialen schoon retour gebracht te worden?
Ja. Als materieel niet schoon of in goede staat wordt teruggebracht, worden er reinigings- en/of reparatiekosten in rekening gebracht.

Ik wil een aanhanger huren, welk rijbewijs heb ik nodig?
Om met een aanhanger te mogen rijden, heeft u rijbewijs B, BE of B+ (code 96) nodig. Welk rijbewijs u nodig heeft, hangt af van de toegestane massa en het voertuig waarmee u de aanhanger trekt. Bekijk voor meer informatie de website van de Rijksoverheid.

Reserveren

Ik heb een reservering via internet gemaakt, wanneer ontvang ik een bevestiging?
Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Hoe kan ik mijn reserveringsaanvraag annuleren/wijzigen/verlengen?
Neem contact op met een van onze medewerkers. Bel 013-4700091 als u de reservering al reeds heeft gemaakt.

Hoe kan ik een reservering plaatsen?
U kunt een reserveringsaanvraag plaatsen via onze website of via telefoonnummer 013-4700091 (lokaal tarief).

Overige vragen

Vragen, opmerkingen en suggesties
Heeft u vragen of opmerkingen? Of ziet u misschien verbeterpunten? Uw mening horen we graag! Geef uw reactie door aan uw vaste contactpersoon of neem contact op met de klantenservice.

Waar vind ik de openingstijden / contactgegevens van een filiaal?
Op de contact pagina kunt u alle informatie over ons filiaal vinden. Waaronder de contactgegevens en de openingstijden.

Zijn jullie gesloten met de feestdagen?
Raadpleeg de website voor onze actuele openingstijden.

 

 



Op deze pagina vindt u veel gestelde vragen over huren bij Geerts Verhuur B.V. Zit uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze medewerkers.